recent posts

banner image

Eğitimde yeni dönem: Sanal Sınıf

eğitimde sanal sınıf
Sanal sınıflar, uzaktan eğitim sisteminde oluşturulan sınıf ya da gruplar. Sanal sınıfları oluşturmak için gerekli teknolojik altyapı bir uzaktan eğitim sisteminden diğerine değişiklik arzetse de benzer pek çok yönlere sahiptir. Sanal sınıfların eğitime entegre olabilmesi için güçlü bir altyapı gerekir. Bunun yanında öğretmenin bu alanda uzman olması ve gerekli ekipmanların öğrencilerde de olması gerekiyor.

En temel özellikler 
-Öğrencilerin birarada toplanması
-Öğrencinin kendi fikirlerini rahatça söyleyebilmesi
-Dezavantaj olarak da bazı sanal sınıf uygulamalarının ücretli olması veya trial version sunması

Sanal sınıf uygulaması kullanan kurumlar
  • Anadolu Üniversitesi
  • Maltepe Üniversitesi Sanal Sınıf Örnekleri
  • Sakarya Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
  • Perculus Sanal Sınıf Yazılımı
  • AkademikLMS Açık Kaynak Kodlu Eğitim Yönetim Sistemi
  • Uzaktan Eğitim Haberleri | Sanal Sınıf
  • Uzaktan Eğitim Sistemleri - Sanal Sınıf Uygulamaları



Etkinlik Yapıyoruz.

1.Ders Başlığı: En çok kullanılan programlama dillerinin tartışılması
2.Web2.0 Aracı: Second Life
3.Ders Etkinliği: En çok kullanılan programlama dillerinin tartışılması
4.Oluşturulacak Ürünler: Her öğrenci günümüzde kullanılan güncel programlama dilleri hakkında bilgi toplayıp arkadaşlarıyla bir tartışma yapacak. Öğrenciler savunduğu programlama dilleriyle ilgili bir blog yazısı yazarak arkadaşlarıyla paylaşacaktır.
5.Değerlendirme: Blog yazısının düzgün bir şekilde yazılması gerekli resim video vb materyaller ile içeriği zenginleştirmesi 100 puan.

Eğitimde yeni dönem: Sanal Sınıf Eğitimde yeni dönem: Sanal Sınıf Reviewed by Abdulhamit Ekşioğlu on Aralık 07, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.