recent posts

banner image

Microsoft windows7 desteğini durduruyor!

windows7
Microsoft işletim sistemleri konusunda hızlı adımlar atmaya devam ediyor. Geçtiğimiz Nisan ayında Windows XP desteğini tamamen kesen Microsoft şimdi de Windows 7 İşletim sisteminin temel desteğini 2015 yılında keseceğini açıkladı.

Şuanda Windows 8 ve Windows 8.1 işletim sistemlerini kullanıcılarına sunan Microsoft tüm kullanıcılarına Windows 8 işletim sistemine geçiş yapmaları konusunda uyarı yaptı. Windows 7 işletim sisteminin 13 Ocak 2015 yılında temel destek sistemini kapatacağını duyuran Microsoft bundan sonra destek vermeyi ücretli olarak sürdürecek.
Microsoft windows7 desteğini durduruyor! Microsoft windows7 desteğini durduruyor! Reviewed by Abdulhamit Ekşioğlu on Ağustos 31, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.